IJsfontein Homepage

Categorieën: bedrijfsleven, interactieve installatie, marketing & communicatie, volwassenen

Opdrachtgever: Centerparcs

In opdracht van Center Parcs maakte IJsfontein een virtuele tour door een Center Parcs vakantiepark. (Aanstaande) ouders ontdekken zo wat het aanbod is voor jonge gezinnen.

In het kort

Tijdens het shoppen in de in de flagship store Prénatal Hearts kunnen bezoekers er even helemaal tussenuit. In de Center Parcs shop-in-shop bezoeken ze virtueel een huisje en zien ze hoe babyvriendelijk de parken eigenlijk zijn.

 

Hoe het werkt

Bezoekers bewegen met hun lichaam om door de interactieve video te lopen. In de video zitten korte promotiefilms verstopt die een goed beeld geven van het park, de accommodaties en de faciliteiten. Horen, zien en voelen: door het prikkelen van de zintuigen raken bezoeker actief betrokken bij deze ontdekkingstocht

 

Beleven?

live te beleven in de flagship store van Prénatal Hearts Amersfoort

Verder lezen?

Lees meer in het blog

Contact

Lotte Vergouwen of Hans Luyckx 020 33 00 111.