IJsfontein Homepage

Categorieën: bedrijfsleven, interactieve installatie, marketing & communicatie, volwassenen

Opdrachtgever: Centerparcs

In opdracht van Center Parcs maakte IJsfontein een virtuele tour door een Center Parcs vakantiepark. (Aanstaande) ouders ontdekken zo in Centerparcs Prénatal Hearts wat het aanbod is voor jonge gezinnen.

Centerparcs Prénatal Hearts in het kort

Centreparcs wilde bezoekers van Prenetal kennis laten maken met de parken. Niet door een folder, maar door beleving. Tijdens het shoppen in de in de flagship store Prénatal Hearts kunnen bezoekers er even helemaal tussenuit. In de Centerparcs Prénatal Hearts shop-in-shop bezoeken ze virtueel een huisje en zien ze hoe babyvriendelijk de parken eigenlijk zijn.

Hoe het werkt

Bezoekers bewegen met hun lichaam en lopen zo door de interactieve video. In de video zitten korte promotiefilms verstopt die bezoekers een goed beeld geven van het park, de accommodaties en de faciliteiten. Horen, zien en voelen: door het prikkelen van de zintuigen raken bezoekers actief betrokken bij deze ontdekkingstocht

Beleven?

Je kunt de shop live beleven in de flagship store van Prénatal Hearts Amersfoort

Meer lezen?

Contact

Lotte Vergouwen of Hans Luyckx 020 33 00 111.